Tuesday, May 31, 2011

MY FIRST OF ALL ~DIA~

hahaha, kaw... kemain tajok ea... Ok, ok, straight to da point, entry ni aku tujukan khas untuk dia, ya! dia orang pertama yang aku kenal, orang pertama yang aku sayang, orang pertama yang menjadi chenta berok aku, orang pertama yang menjadi chenta pertama aku. Kuikuikui (izinkan aku berjiwang karat for dis entry)

Lately, aku selalu mimpi dia, tataw nape.. mimpi yang menceritakan kenangan aku dan dia, dan mimpi itu berturut-turut.. (apsalla dia????) dan aku sangat stress mengenangkan mimpi itu hahahah.  Mungkin sebab dia yang pertama dan dulu aku pernah mengharapkan dia menjadi yang terakhir juga.  Dan ya, aku masih sayang dia sampai hari ni. Ramai yang aku kenal, dan ramai gak yang aku kecewakan (wahahaha, selamba jer ko kan human, ade gak yang nak ko kuikuikui) dan apa yang aku taw, aku memang tak bagi pon sepenoh perasaan macam yang aku bagi pada dia.

Dan sekarang, dia da jumpa pengganti aku, dan aku masih tak boleh jumpa pengganti dia, Tuhan jer tau camne perasaan aku bile die kate yang dia already meet someone, aku rasa aku putus cinta wat kali kedua! dan aku telah buat kerja gila pada malam itu, aku gitau kat puan emak, aku nak keluar kejap, tapi aku drive pergi Shah Alam dari rumah aku then pergi tasik Shah Alam pada pukul 11 malam, duduk situ sampai pukul 12 then aku drive balek umah.. (perghhh sakit telinga kene marah ngan mak aku) whahaha

Apa-apa pun, sepanjang mengenali dia, adalah saat-saat yang paling manis, dia memang penyabar, sebab aku jenis panas baran, dia baik, banyak mengajar aku, dan selalu tolong aku bile aku ada assignment nak buat (hehehe). Jangan salahkan dia bile kami tak dapat bersama, dan jangan juga salahkan aku bile kami tak dapat bersama sebab bukan salah dia, dan bukan salah aku, mungkin keadaan yang salah hahaha.. ape pon Tuhan itu lebih mengetahui.

Pada bakal tunangan dia, awak sangat bertuah dapat dia, sebab dia akan sayangkan awak sepenoh hati dia, dan dia akan jaga awak sangat-sangat baik ^^ congratulations!

p/s : bile la aku nak jumpa dengan soulmate aku nih... sesat tak jumpa jalan datang umah aku lagi agaknya... wahahaha (tetibe terngiang-ngiang lagu Fauziah Latif tajuk Dia tu, warghhhhh tisu pehlishhhh!!)

9 comments:

  1. hahaha sbr ek
    wana. kte doakan
    kamu cepat2 jumpe
    soulmate kamu taw :)

    ReplyDelete
  2. ayark!! siapakah wana itu cik CCI hahahahaha :)

    ReplyDelete
  3. hahaha kantoi suda... smpt lagi wat blog len.... wakakakaka...
    anyway.... sabo... jika kejar ia lari... anda tgu ia akan cuba dekati perlahan2.... itulah sifat ikan.... kekeke...

    ReplyDelete
  4. lelaki---ikan???
    ta sangka yeap laki tu ikan sebenarnya...
    anak ikan? lalalalalla
    bukan sayer kata... mamat diatas itu yg kater

    ReplyDelete
  5. ta citer pasal lelaki pon... lalalalalallllalalallla...~
    hahaha...

    ReplyDelete
  6. radioburuk~huuuu apakah tetibe ikan?? nk soh aku berchenta dgn ikan kah? hahaha.

    ReplyDelete
  7. lorhh sendiri bagi falsampah sendiri tamau ngaku.... ade ke patot..??? isk3

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. human:: peminat ikan koi memang begitu... lalalalla~~~

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts