Monday, May 23, 2011

FUHHHH!!!!!

Well aku baru balik dari Terengganu, dan banyak berita mengejutkan nampaknya.  Aku memang baru dalam dunia penulisan blog ni, dan aku selalu gak tengok-tengok blog orang lain, siyesly banyak yang best.

Dalam banyak-banyak blog yang aku tengok dan lawati (ceh.. cam kunjungan bosar la pulak) ada satu blog yang aku amat-amat suke baca  TeLoR diBAsUh.  Bukan sebab blog tu banyak entry yang lucah (walaupun aku memang suke bab-bab tu wahahaha) erkk erkkk (tersedak pulak) tapi sebab blog tu bole membuatkan aku hilang kebosanan dan buat aku senyom sorang-sorang.

Aku baru jer berangan nak memfolow blog beliau bile dah ada blog sendiri nih tapi apakan daya suratan takdir telah menentukan... inilah.. ragam manusia.. (ehh kembali pada tajuk utama). Beliau telah pun kembali ke rahmatullah pada 19 Mei 2011. Moga rohnya sentiasa dalam keadaan yang tenang dan dicucuri rahmat.. Amin...

Ermmm... aku baru jer wat blog nak suruh arwah folow, tapi.. kite hanya merancang kan... camnela aku mati nanti.. (insap T_T)

8 comments:

  1. Gud2... cubaan pertama yg agak bagus... ti samerkan tulisan dia k dear... dgn yg sebelum ni...

    teruskan usaha... chaiyok2... nnt g lah kat blog2 lain tinggalkan pesanan ... spy dorang pollo u.

    ReplyDelete
  2. ahaks thanks kakak! tp sy tak reti nk meninggalkan jejak.. sile beri tunjuk ajar.. hehe

    ReplyDelete
  3. heiii...kamu pun peminat setia belog beliau jugakkah? saya pong sama...sedey jugak sebab dolu selalu bertegur sapa kat Shout...patut lah lama belog dia x ber update...
    al-fatihah untuk beliau...

    ReplyDelete
  4. nick : yeahhh!! suka gilak kowt, tp tu la.. da ajal dye an... mude lg bawu 25 dis year

    ReplyDelete
  5. a'ah mmg dia muda lagi...ajal dia dah sampai kan..
    satu lagi belog yang besh...try la jenguk http://www.ayeemayam.com/...fun jugak belog dia...ader entri flash lagik..

    ReplyDelete
  6. nick: yeke? harus mempolo beliau pulak wahahahaha

    ReplyDelete
  7. loh br nk start? ok... since mosti i folow.... hee....

    ReplyDelete
  8. radioburuk: hahaha bro aku baru nk start der.. ak taw ko da pro, jd sile beri tunjuk ajar kt dak ni.. huahuahua

    ehemmm bab mosti tu.. sile slow sket ea... (perghhh takmo ngaku plak ko an human)

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts