Tuesday, May 24, 2011

CAAAAAYANGGG DIYE!!!

Fuh kaw... arini gile awal aku sampai opis, wahahaa (insap da ape ke ko human). So pagi ni dengan cuaca yang tenang dan nyaman serta sejuk di dalam kete akibat membukak aircond level 1 (1 jer cukop, sejok kot.. aku dah la takde lemak) jadi aku pon mendengar radio Era. Pe'el kete aku lain sket.. kalo da bukak satu radio.. radio tu jerla.. diye tak ley tukar radio laen.. sensitip (biasala.. kete aku jiwa wanita...)

So segmen 'Caaayaang Diye' pon kedengaran.. antara perbualan Pak Nil and dak kecik nama 'Adam' (if aku tak silap la.. gegendang tinge kene jolok putek kapas semalam tak elok lagi)

Adam : Uncle, uncle, nanti besar adam nak main badminton macam Lin Dan n Chong Wei
P.Nil :  Adam nak jadi Lin Dan ke Chong Wei?
Adam : Adam nak jadi Lin Dan ngan Chong Wei.
P. Nil : Tapi kan Chong Wei no satu (yekeeeeeee<--- monolog dalaman aku)
Adam :  Lin Dan?
P. Nil : Lin Dan no 2
Adam : Abg Nil? (fuhhh teros abang kawwww)
P. Nil : Abg Nil no bape?
Adam : Abg Nil no 7
P. Nil : hehehhee yela, abg Nil no 7, Adam, Adam, kalau Adam jumpa cikgu Adam cakap ape?
Adam : Gud Mowning, Teacher
P. Nil : kalo jumpa ustazah lak Adam cakap ape?
Adam : Rabbishrohli wayassirli amri....

Hahahaha, aku da bantai ketawa da dalam kete, alahai dak adam, apsal la ko comel sangat, rasa nak penyek2 jer ko ni, pastu aku pijak2, eeeeeeeeeeeiii geram ngan ko la adam.

3 comments:

  1. seb bek dak adam tu xde depan mata... ta pasal2 jadi mangsa deraan ko!

    ReplyDelete
  2. cik ieyza~bkn la... mgsa cabul wahahaha opssss

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts