Thursday, May 19, 2011

JOM GLOWING2 DGN AKU




aku seorang manusia yg bernama Human. punya sifat keHumanan. punya perangai macam Human. jadi tak reti-reti?. akulah HUMAN. dalam bahsa omputih nya kita panggil I'M HUMAN.

da lame aku ngidam nak buat blog. impian aku da tercapai. ohhh inilah impian ku... credit to Miss Ieyza sebab berjaya menghasut aku untuk membuat blog dan menghias belog aku sampai jadi cantik gini (cantik ke?) dan aku amat teruja, ko tau tak teruja? tau tak?

kalau korang rasa korang sama mereng dengan aku ape kate korang follow jer aku untuk mengetahui ape yang akan ku repekkan di masa-masa akan datang.
(owhh ayat aku sungguh skema -..-)

Semoga korang dapat 'Glow' bersama-sama aku.. "Glow In De Dark"

Trimas!!! (^^,) <--- (terpaksa wat icon comel untuk tarik perhatian peminat)







2 comments:



MySpace Layouts
MySpaceLayouts