Monday, May 30, 2011

LANUN YANG SYOKKKKKKKKKK!!!!

Ok, ni cite ari sabtu, lantak korangla nak kate aku da lambat sebab baru tengok cite Pirates of the Carribean tu.  Papehal pon, aku da tengok!! wahahaha, credit to Ms. Zana (bukan nama sebenar...ehem!) sebab melalui penceritaan beliau, aku dapat tahu yang cite tu superb best! best superb! soopa doopa best! wahahaha (ke korang rase tak best) ok hak korang.. kuikuikui

Selama aku bercuti (lepas abis exam study hari tu) aku tak pernah kuar meronggeng lagi, cuci mata, melihat keindahan ciptaan tuhan yang seksi ehemmm sempurna, jadi aku dan my girlfriend telah pon kuar menonton wayang, hehehe. And.. and.. and.. yang lagi best!! dia belanje lor.. wahahah (ehhhh jangan cakap aku tak macho, dia nak belanja hokey!) 

Ni cite dalam panggung lak, time tengah tunggu nak start de movie, ada dua orang lebai der siap pakai jubah, ketayap, berjanggut bagai tengok cite Pirates tuuuuuu ( fuhhh giler, tak pernah aku tengok orang yg alim masuk panggung tengok citer action2 cam gini, cite orang puteh lak tu) tapi aku bersangka baek, maybe diorang nak tengok citer NUR KASIH kot, tapi tiket sold out so beli la tiket Pirates, hehehe....

Overall cite ni memang best!! aku bagi 5 bintang! errrr cam banyak jer 5 bintang.. ermmm 4 setengah jerla, hehehe. Nape aku cakap best? sebab movie ni dapat membuatkan aku menahan kencing selama satu jam wahahaha! serius, aku takmo g toilet sebab taknak ketinggalan setiap inci sudut, lurah, eh? cerita ni.. hakhak

Jadi aku menyeru kepada rakan-rakan sekalian, pergilah menonton wayang ini, tak rugi beb, tapi kalo ko tengok cite KONGSI memang rugi, lu beli lu rugi derr.. sebab cite die... ermmmm g tengok sendiri jerla!

P/S : for my girlfriend, agak-agak bile kite nak ngedate lagi? but kali ni ai promise, ai belanje u pulak, bile da gaji ea.. ^^

8 comments:

  1. bukan nama sebenar?? wakakakakka!!!
    gelak guling2...opsss seb smpat benti nnt smpai ngah jalan pulop!

    ReplyDelete
  2. cik ieyza~ btol la tu bkn nm sebenar.. nm sbenar beliau adalah tut... tutt.. tutt.. (halamak, talian terputus plak hakhak)

    ReplyDelete
  3. hahahaha.... boleh erkk cenggitu??
    ha'ah kan nama sebenar HAZANAH anak pak HANAFI kan?? lalalalalalla~~

    ReplyDelete
  4. wah..akhirnye buleh mengkomen...

    uhuk..uhuk..uhuk..ttbe tersedak spt ade yg sebot2 nme ku...

    ReplyDelete
  5. bjye2..yeay..yeay..yeay...

    -bkn nme sbnr-

    ReplyDelete
  6. cik anon (bukan nme sbnr) wahahaha hahaha. nk gelak lg.. wahahahhaa ;p

    ReplyDelete
  7. muahahaha...apekah???

    -bkn nme sbnr-

    ReplyDelete
  8. cik anon (bkn nme sbenar) shaye mmg suke ketawa hahahahaha ;p

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts