Tuesday, June 07, 2011

HYE ALLS!

Hoh sori der lame tak update, kowang tunggu aku update ker? sungguh terharu der.. aku sebenarnya nak cite pasal buket yang indah selepas aku berjaya meneroka, memanjat, merasa, menyentoh, meramas, eh? buket tersebut! ohhh sungguh indahhh! (heh, kowang pikir buket ape nih? jangan kotorkan lagi pemikiran aku! jahatla kowang, menci taw... ;p)

Tapi tu untuk entry yang seterusnya la, now aku takde mood, macam-macam nak pikir, mau pikir pasal family lagi, mau pikir pasal kawan lagi, mau pikir pasal 'dia' lagi, ehem!

Jadi tunggu jerla ea.. takkan lari buket dikejar... eh? apakah? ;p

P/S : kalo kowang perasan, aku tak penah upload gambar kan.. sebab... sebab... aku tataw nak upload wahahahahaha (ohhh gile inesen, uhhh biasalah.. aku kan naif heeee)

P/S2: awak... cepat sembuh taw... saya taknak awak sakit-sakit.. nak awak sehat jer, ada rezeki, kite jumpa ea :)

5 comments:

  1. cpt2 haplod gmbo..nk tgk..nk tgk... weee...
    erk..awk, sy pn xnk awk skit2...ececeh..blushing x time tulis tuh...heeee...

    -bkn nme sbnr-(x sudah ngn nme nih)

    ReplyDelete
  2. dah tengok kan? dah puas aty kan? so boleh la update kan pasni cepat2 kan? huh~~

    ReplyDelete
  3. uik2..bpe byk punye kan daa....

    -bkn nme sbnr-

    ReplyDelete
  4. rileks2 peminat ku.. bg ku mase mengumpol segala idea ea hahahahaha

    ReplyDelete
  5. erk..peminat??? keterperasanan disitu...muahahah

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts