Tuesday, June 28, 2011

CITE DAH LEKANG DEK HUJAN, DAH LAPOK DEK ZAMAN

Hai hai hai.. miss me??? ohhh thank God you all not miss me.. hahaaha, you all.. i baru jer balek bertapa, jaoh pulak tempat pertapaan tu.. ke atas buket namanya.. kononnya nak buat yoga.. tapi tersesat ke buket Broga.. wahhh pantun dua kerat gitewwwww...

Ehem, maafkan aku jika kalian ternanti-nanti untuk aku hapdet blog ini, seriusly.. i miss dis blog dem much.. dem! dem! DEM!! hahaha. (Uhuk, ok ok cukop meroyan)

Aritu aku ada janji dengan korang kan, nak cite pasal buket broga. Okla aku kotakan janji, sorry lambat tunaikan janji, bukan tak ingat, cume buat-buat tak ingat.. Actually, aku naek buket broga pada 28 Mei, ok laaa memang da betol-betol lapok hokey, tapi kepenatan aku menjajah buket tu masih terasa di celah-celah kangkang aku taw.. haaa pk ape??? pk ape?? sebot kangkang jer da pk laen, kuneng r korang! huh!

So korang layankan ajela gambar-gambar yang aku dah hamek sepanjang di atas buket tersebot hokey? (Ye! aku da pandai upload gambar hahahahaha)

 Pemandangan di puncak buket yang kedua









Antara yang menjayakan ekspedisi ni (aku tataw camne ley sesat ke sungai pulak kat belakang tu wahahaha)

Acu teka.. aku yang mane? ape? ape? baju pink? teheeeee... ai lykeeee hahaha

p/s~Dengar cite... 9hb Julai ni nak naek lagi.. hai... kepenatan di celah kangkang lagi la nampaknya... lalalaala~~~ (ehhh apsal cam suke?)

p/s2~ wooohoooo ngeri aku tengok entry ni... panjang benar... uihhh panjangnye kopek ;p

No comments:

Post a Comment



MySpace Layouts
MySpaceLayouts