Wednesday, June 29, 2011

WORDLESS WEDNESDAY

Hai hai hai you all... alrite hari ni da hari rabu kan.. pejam celik pejam celik da in da midle day kite kerja..lagi 2 hari, then cuti.. oh lupe.. arini hari Israk Mikraj pula.. semoga kite mendapat hidayah and pengajaran dari kisah sejarah ni...

oh yea.. sowi la.. aku bukan nak bercerita tentang Israk Mikraj, (uhu.. terasa berdosa pulak menceritakan kisah laen pada hari Israk Mikraj T_T)  tapi aku nak tanya kowang ape kebendenya 'WORDLESS WEDNESDAY' tu?? yelaaa aku kan baru jer dalam dunia blog ni.. follower pon tak ramai lagi.. orangnye pon tak femes amous lagi.. jadi ape jadahnye menatang 'WORDLESS WEDNESDAY' tu.. kenapa mesti RABU, kenapa tak ISNIN, SELASA, sini dan sana, aku tak ingin tak perlu..

Rata-rata bile aku blogwalking.. wahhh da pandai blogwalking skang.. hahaaha ehem! kebanyakan blog ade entry 'WORDLESS WEDNESDAY'.. siyes.. tak faham dohhh apsal lak ad wordless wednesday bagai.. ishhh macam2 lak dunia blog skang.. jaoh aku tertinggal nih.. tak faham.. tak faham...

Tadi aku google2 nak taw jawapannya aku terbukak blog dak ni.. tak kenal pon.. tapi best gak blog dye BLOG MUHAMAD SYAFIQ then aku jumpa jawapannya, aku men kopi tampal jer...

Wordless Wednesday @ WW : Pada setiap hari Rabu, semua blogger
akan buat suatu entri dan post gambar di blog mereka tanpa meletakkan
sebarang description untuk menjelaskan gambar tersebut.. biar gambar
sahaja yang akan menceritakan segala-galanya.. 

Fuh.. siap gak satu entry.. lalalalaa


p/s~ oooo macam tu rupenye WW nih... pasni nak letak gmbar ape ye.. gambar aku nga berak aci tak.. then korang describe aku ngah watper (hahaha soalan bodoh!)

No comments:

Post a Comment



MySpace Layouts
MySpaceLayouts