Monday, August 01, 2011

RAMADHAN DATANG LAGI


Dikesempatan ini, aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa bagi bulan Ramadhan 1432H (wahhh terasa cam atok yang beritau mohor-mohor besar plak) tapi atok yang selalu tu da takde kan, semalam atok laen.. cam tak syok pulak.

Aku nak mintak maaf kat kowang yang ada kenal aku, terbaca blog aku, terskodeng2 ke sini ke... kot-kotla aku ada wat salah.. Well aku taw.. setiap tingkah laku aku, ada gak yang guris ati perasaan kowang2 kan, tak kisahla dari segi percakapan ke.. lenggok tubuh yang menggoda ker.. hehe.. sowi guys! Kadang-kadang aku tak pasan aku wat sume tu.. sebab aku memang jenis yang takde sense of humor yang tinggi agaknye.. hahaha, maafkan aku k?

Entah nape... hari ni aku rasa hati aku piluuuuu sangat.. hahahaha, umor da makin pendek agaknya kan.. Moga jumpa ubatnya nanti. :)

p/s~ rindu kat kampong.. rindu kat arwah wan... rindu curi2 minom air dalam peti sejok tyme pose, aku rindu zaman nakal aku dulu... :')



6 comments:

  1. wendu jgak nk mkn roti lam kete...hehee...

    ReplyDelete
  2. hepp..cm bese buat je org di ats nih...

    -bkn nme sbnr-

    ReplyDelete
  3. @nadeyya~ hahahaha, kenangan tu beb.. kenangan, hahaha
    @cik anon~ t kite buat mcm owg di atas tu buat, maw?

    ReplyDelete
  4. ehhh kenapa tajuk belognyer sama dengan tajuk belog sayer?? tidak adilll!! >.<

    ReplyDelete
  5. @cik ieyza~ hahaha, tu la.. tapi saya da post dulu sebelom kamu ;p

    ReplyDelete
  6. muahahaha...adakah pemikiran kita serupa... jeng jeng jeng....

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts