Tuesday, July 19, 2011

TERBAEKKKK!! :)

Salam to all.. da hari Selasa da beb.. kejap jer kan.. konon nak g men futsal arini, tapi sebab tahap kemalasan yang melampau, jadi aku malas nak bersukan..:)

Korang-korang, meh meh aku nak bercerita sikit.. hehehe, korang ingat tak entry yang NI pasal aku derma darah kat lintah tu... haaaa jerawat aku oppsssss tak bole cakap kekuat, simpang.. Mr. J aku da takde.. dye da pindah ke bontot tempat laen, hahahaha.  Aku happy bile ramai yang tegor aku pakai produk ape nak hilangkan jerawat tu.  Sebab sebelom aku gune bekam lintah tu, memangla banyak, tak terkire, kat dahi, kat pipi, kat dagu, even kat leher yang tak pernah2 Mr. J nak jejak pon tumbuh gak.. memang stress gler aku tyme tu, sume cakap aku salah makan la, salah gune produk la, cakap muke aku terok la.. huaaaaa mak stresss nokkkk!!!

Dan tyme tu, memang aku tak jangka yang Mr. J nak beranak pinak banyak sangat kat muke aku, sebab selalu kalo beliau nak membuat onar pon hanyalah seketol dua bini-bini beliau yang besar-besar tu menepek, pastu hilang macam tu jer, tapi kali ni, perkampungan dan wilayahnya begitula besar, beliau semakin menjadi-jadi berkuasanya! huh! Jahatnya kamu! Tyme ni aku minom banyak giler air kosong, asal aku da terkencing jer, mesti aku refill balek air yang da terbuang tu, sebab aku rasa darah dalam badan aku ni sangat kotor, jadi harus dibersihkan hahahaha (ni teori aku jer, biasala tengah tension, segala-galanya nak dicuba)

Then after aku da wat bekam lintah yang aku cite tu.. perubahannya begitula ketara, sekarang tinggal parut-parut jerla nak hilang, nak hilangkan parut tu aku gune jer bedak sejok, ntah. maen tepek jer, tapi aku da beli la fair n luvly yang anti-marks tu, so far, ok kot ngan muke aku. Sekarang ni kalo orang tanye aku gune produk ape untuk hilangkan jerawat, aku akan jawab gunalah lintah, hahahaha, berkesan kot! harus try, tak cube mane nak taw kan. Ko ingat aku tak geli ke lintah tu menyedot darah kotor aku? Tapi sebab aku pikir nak baik, ku gagahi jua. hahaha. Hidoplah lintah, matilah Mr. J! Hungga Hungga!

 Lebih kurang ginila rawatan bekam lintah yang aku buat


p/s~ sorry tak letak perbezaan wajah aku, sebab kadang-kadang, hidup ni kenalah misteri sekali sekala ;p


No comments:

Post a Comment



MySpace Layouts
MySpaceLayouts