Wednesday, July 13, 2011

KOMIK!


Hey guys! aku rajen sangat hari ni sampai buat dua entry dalam satu hari hahahahaha. So this tyme, nak share komik-komik yang ada dalam simpanan aku, and aku tau.. some of it korang da pernah baca kot, sebab ianya selalu keluar dalam suratkhabar Berita Harian, if aku tak silap :)

Enjoyssssss!!!!! :D

 Bahasa rojak

 Bahasa

 Bahasa Inggeris

 English for science

 English for science 2

 Etika Makan

 Guru sukan

Relevenkah henset di sekolah?
 Hantaran

 Makanan merbahaya

 Handset di sekolah 2

 Rukunegara

 Sains

Taman

p/s~ Banyak jugak yang aku simpan ea.. hahahaha :D

4 comments:

  1. hahahaa.... larutan kultur akan tumpah, cikgu! mengong...

    -bkn nme sbnr-

    ReplyDelete
  2. tuan, silalah merajinkan diri membalas komen yang ditinggalkan di belog tuan yeap.
    bukan pe sekadar bkongsi pendapat. ti orang lagi malas nak komen kalau kita buat tatau je. ringan2 kanlah tangan itu menaip...ngee~~

    ReplyDelete
  3. cik anon~hahaha, klaka kan
    cik ieyza~ hoh? bkn suda balas :)

    ReplyDelete
  4. aloh baru je membalas... lalalalla~~ muahahha!!

    ReplyDelete



MySpace Layouts
MySpaceLayouts