Thursday, July 28, 2011

ANTARA HIDUP DAN MATI


Salam to all... wahhhh.. sume pakat pakai baju hitam kuning hitam kuning hitam kuning.. auwwww!! berpinar mate makk! semangat doh! baguih baguih. :)


Pagi-pagi lagi sebelom g kerja da bercerita pasal bola.. yang tak boleh blah penceritanya adalah daripada My Sweety Hunny Mother, dan pendengarnya adalah dari anaknya sendiri huahuahua.

MSHM       : oooo malam ni bola yer Yong! (panggilan aku kat rumah)

Aku          : A'ah nape?

MSHM      : Main kat buket Jalil kan? Jomla kite g tengok, seronok pulak tengok orang bersesak-sesak kat tv tu

Aku         : dalam ati (jadah ape pulak mak aku nak tgk bola kt stadium nih) Mak bia betol! mamai ape.. haha

MSHM      :  Mak teringin nak tengok si Aidil tuuu... elok pulak dah dia dengan Rita agaknya yer

Aku        : (tyme ni memang aku da gelak tak hengat!) Mak minat gak kat si Aidil ape ke? ape masuk bab Rita pulak ni.

MSHM     : Ape, ingat mak tak reti ke tengok bola (alala.. da sentap da mak aku hahahaha)

Aku      : Hahaha, yela yela. :)
 


Moral of da story ~ mak gua pon layan bola derrrrr!! tapi separuh jalan jerla selalu, pastu dengkur, esok pagi tanya sape menang.. hampeh =_="

p/s ~ for Harimau Malaya! go go tigers! we Malaysian always support u from behind! jangan takut dengan si Singa yang gah dengan 5 ekor berok2nya, sebab kite ada 11 Harimau Malaya Tempatan yang tak takot gentar! to Singa, selamat datang ke kandang Harimau!! AUMMMMMMM!!!

No comments:

Post a Comment



MySpace Layouts
MySpaceLayouts